تاریخ : 1396/01/10 08:35
 
پ پ

 

استاندارد سازی های سازمان، باعث اعتماد عمومی به اقامتگاه ها و واحدهای خدمات رسان در ایام نوروز شده است

 

معاون مجلس،حقوقی و امور استان های سازمان میراث فرهنگی کشور عنوان کرد.:استاندار سازی های صورت گرفته در ماه های اخیر توسط سازمان میراث فرهنگی کشور باعث استفاده حداکثری گردشگران نوروزی از اقامتگاه ها و واحدهای خدمات رسان در ایام نوروز شده که این مهم در سنوات آینده نیز مورد تاکید سازمان خواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، معاون حقوقی،مجلس و امور استان های سازمان، روز چهارشنبه 9 فروردین ماه در جریان بازدید از واحدهای خدمات رسان به گردشگران نوروزی در شهرستان محلات، گفت: شعار نوروز 96، نوروز متفاوت است از همین رو از ماه ها پیش برنامه ریزی ها در خصوص ارائه خدمات متفاوت صورت گرفت که یکی از شاخص ترین آنها، استاندارد سازی حداکثری واحدهای زیر مجموعه این سازمان بود. همین امر، نتیجه کوتاه مدت خود را نشان داده و اکنون باعث کیفی شدن خدمات به گردشگران نوروزی شده است.

سید هادی قره رومیانی افزود: واحدهایی که در ماه های اخیر اقدام به استاندارد سازی های مدنظر سازمان کرده اند اکنون نه تنها با استقبال بیش از پیش گردشگران مواجه شده اند بلکه ضریب سود خود را نیز افزایش داده اند. این در حالیست که سازمان برای انجام این دست استاندارد سازی ها، با ارائه تسهیلات به حمایت از سرمایه گذاران و مالکان این واحدها شتافته است.

وی اظهار داشت: واحدهای توریستی، اقامتی و گردشگری برای جذب گردشگر و در ادامه، کسب سود تضمین شده میبایست استاندارد سازی های مورد نظر سازمان را پیاده سازی کنند تا بتوانیم به توسعه صنعت گردشگری دست یابیم.

رومیانی گفت: پیاده سازی کامل این رویکرد باعث آن می شود که درج نام سازمان بر روی هر واحد خدمات رسانی منجر به اعتماد شهروندان و در نتیجه قرار گیری صنعت گردشگری در چارچوب حقوق شهروندی می شود.

معرفی سازمان ارتباط با ماپیوندها English
          ورود به سایت
         نام کاربری:   
         کلمه عبور: